Laatste dag camper

2 oktober 2019 - Cairns, Australië

Om 6 uur wakker, het regent. Wat wil je ook anders, we waren in een regenwoud. Eerst een koude douche. Gebakken eieren als ontbijt. Toen het weer droog was, de auto opgeruimd, alles in onze tassen gestopt. Wat een team zijn toch, top. Om 8:15 vertrokken om nog een mooie slingerroute te pakken via Atherton naar Cairns. In Atherton koffie gedronken en het verhaal van gisteren online gezet. 11:10 weer op weg. In Cairns hebben we eerst de auto volgetankt en bij Apollo ingeleverd, dat ging lekker vlot. Toen we met de bus naar Asylum Hosteli waar we 5 nachten blijven. We hebben een tweepersoonskamer. Het ziet oud en groot. Het is er nu niet druk. Direct een trip voor morgen geregeld ons geïnstalleerd en een lekkere douche genomen. Om 16:30 worden we opgehaald door Alex, die in Smithfield woont en langs ons rijdt naar Atherton voor een barbershop repetitie. In de auto al gezongen. We pikten Graham in Mareeba op. Hij is de leider van de barbershop. We stapten over in zijn grotere auto en en buurman ging ook mee. Frieda  ging eerst wat eten halen want voor 18 uur hadden wij nog niet warm gegeten. Kees was al een uurtje bezig met 5 mannen en 1 vrouw, die was vandaag ook nieuw. Het was heel gezellig en de avond vloog om. In het donker weer naar huis gebracht door Alex.

1. Rita Willig:
    3 oktober 2019
    Wat leuk allemaal,heb je toch nog gezongen Kees
  2. Ans Oud:
    3 oktober 2019
    Dat het toch gelukt is om mee te zingen in een koor(tje) in Cairns vind ik prachtig!!! WCS zal er van opkijken.🎵🎵
  3. Ria Harvison:
    4 oktober 2019