Terugreis

8 oktober 2019 - Wormer, Nederland

Vanmorgen de tassen gepakt en ontbeten met naan brood en humus. Een shuttlebus bracht ons naar luchthaven Cairns om 8:00. Inchecken ging soepel. We hebben na aankomst in Sydney bij Telstar telecom 2× 20 gigabyte simkaarten gekocht. Het blijkt dat we maar 7 GB totaal gebruikt hebben, ondanks alle foto’s en video chats.  We hadden veel vaker kunnen video chatten, maar dan sliep Nederland. Verder vinden we, dat we het geweldig gedaan hebben. Niet verbrand, geen schade gereden. Voet van Frieda is net genezen. Mooi toch? Het is in Singapore 2 uur eerder. We hebben 6 uur gevlogen en landen om 15:15. We wilden graag een free city tour, maar helaas was deze al snel volgeboekt, jammer. We besluiten om ruim een half uur in de rij te gaan staan, om van de luchthaven te kunnen, omdat we 8 uur moeten overbruggen. We worden geadviseerd om naar de Jewel te gaan via een overdekte luchtbrug. Het regent hier. We kijken onze ogen uit, zo groot is en futuristisch. Een waterval in het gebouw en bomen en planten. Bij Aloha een mojito gedronken een rauwe tonijn en zalm gegeten. Heerlijk. Toen het donker werd gaven de verschillende kleuren licht een mooi effect op de waterval. We gingen met de skytrain terug naar de vertrekhal. Er hangen gouden druppels aan draadjes, die in allerlei verschillende patronen bewegen.  Nog een filmpje mee gepakt in de bioscoop om de tijd te doden. De ruim 13 uur durende reis naar Amsterdam is natuurlijk een hele zit. Wel wat kunnen slapen, tv kijken en muziek luisteren. Met de trein naar Krommenie-Assendelft, waar Ans ons ophaalt..

1. Gerard:
    8 oktober 2019
    Goede reis en tot ziens.
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto's
  2. Emmy:
    8 oktober 2019
    Het zit er alweer op. Wat gaat dat weer snel hè? Straks weer veilig thuis, lekker slapen in je eigen bedje. Vol met herinneringen voor de rest van je leven. Goed gedaan hoor. Dank jullie wel voor het geweldige reisverslag. Het was een feest om met jullie mee te reizen. Dikke knuffels en tot gauw.
  3. Piet:
    Een hele andere wereld, erg indrukwekkend allemaal.
    Jullie zien er goed uit!
    Mooie herinnering voor altijd.
    Erg genoten van jullie belevenissen en verhalen. Liefs Annelies.
  4. Thea:
    Wat een prachtige reis!
    Heel leuk al die foto's en filmpjes bij de reisverhalen, We konden mooi meegenieten.
  5. Ans en Kees:
    Lieve mensen,
    Allemaal bedankt voor het meelezen, meegenieten en de leuke reacties.
    Wij hebben erg genoten van deze reis en met veel plezier deze blog bijgehouden. Het was af en toe echt "afzien" om jullie als trouwe volgers te blijven boeien. Haha! 😄😍🙃
  6. Ann Hunter:
    9 oktober 2019
    Well what an amazing trip you have both had and how wonderful of you to share it, we have lived it all the way with you and you have experienced so very much, memories for life and such a great bond for you both.
    It was also so lovely to get to get to know you both and learn more about family.
    Much love Ann and Rossxxxx
  7. Ans en Kees:
    9 oktober 2019
    Thanks Ann and Ross,
    Truly we had an amazing trip and we couldn't have imagened what we did experience.
    We'll carry it our hearts to cherish tot ever!
    Hope to see you soon up here.