1e Dag bij Ann and Ross bij Lake McQuarie

21 september 2019 - Morisset, Australië

We werden wakker van verschillende vogelgeluiden. Om 5 uur/half 6 is het licht. Ann en Ross verwachten ons tegen 11 uur, dus er was tijd genoeg voor een wasje en wat regelzaken. De Blue Mountains uit de camper geveegd, ontbijtje gegeten en een wandeling over het park gemaakt. Het probleem met de telefoon van Frieda is opgelost. We werden gastvrij ontvangen door Ann en Ross en hebben heel veel over de familie gepraat, herinneringen opgehaald. Natuurlijk gelachen, foto's gekeken, gezongen (Kees) en er vielen ook wel tranen. Met Ann en Ross een wandeling langs Lake McQuarie gemaakt. Ze hebben daar een opknap huis gekocht, waar ze volgend jaar in hopen te wonen. Hierna aten we sandwiches en bleven praten. We bekeken de foto's uit Nederland en de brief en foto's van tante Alie maakten veel emoties los bij Ann. Er werd een fles champagne geopend voor ons om te toasten op de hereniging. Ann en Ross maakten een heerlijk diner met sperziebonen en doperwten, aardappelen en casserole kip. Als dessert kregen we zelfgemaakte crumbled appel met ijs. Om 10 uur gingen we richting bed.

1. Emmy:
    22 september 2019
    Wat prachtig jongens. Wat een mooie verhalen en foto's. Het is heel fijn om het zo met jullie mee te beleven.
    Ze hebben flink wat familie opgetrommeld zeg. Allemaal kinderen en kleinkinderen van Ann en Ross? Mooie club hoor.
    En de natuur ook zo mooi in beeld, vogels en bloemen en water. Geniet er van hoor, oogjes open. Er is zoveel bijzonders.
    Ik was nog verder de zolder aan het opruimen en wat vond ik? Een volledig uitgetypt reisverslag met landkaarten folders en de hele mikmak. (En jullie maar ploeteren door mn handgeschreven verslag 😉)
  2. Ans en Kees:
    23 september 2019
    Ja mooi hè een warme tijd daar gehad!
    Met vele mooie gesprekken. De foto aan de tafel is bij Maria en Ron. De hele familie was er om ons te zien!
  3. Fam Bleeker:
    23 september 2019
    Vandaag al weer een week op reis. Wat hebben jullie al veel gezien, gedaan en mee gemaakt.
    Heel veel plezier nog samen.
    veel liefs van ons allemaal xxx
  4. Ans en Kees:
    Het is,👍
  5. Ans Oud:
    23 september 2019
    Wat een mooie familie foto! Blije gezichten een gastvrij onthaal. Ze zullen jullie vast nog wel een paar tips mee hebben gegeven over hun mooie land. Dikke kus en geniet ze samen xxx
  6. Ans en Kees:
    23 september 2019
    Dan genieten doen we zeker nu even werken aan de log van vandaag. xxx
  7. Rita Willig:
    23 september 2019
    Geweldig leuk om dit met jullie mee te beleven,groetjes