Pacific Highway 2

24 september 2019 - Red Rock, Australië

We voelden ons prima thuis op de boerencamping. 's Avonds om 6 uur was er al een schitterende sterrenhemel. Echt veel helderder dan in Nederland. Kees heeft 's morgens de vogelgeluiden opgenomen. Net te laat voor de Cookabara. Die maken een aapachtig geluid. Hij heeft het koud gehad in zijn tentje. Het zat tegen nachtvorst aan. Uit de gemeenschappelijke douches kwam voor 20 cent vijf minuten lang warm water. Ging prima. 7:45 vertrokken naar de Dangar Fall die direct naast de weg te zien was. Filmpje hiervan op Facebook gezet. Even stroomopwaarts gelopen langs het water. Het ligt in een Hilly Billy achtig landschap. Nu via een slingerweg, die al heel gauw over ging in een gravel weg. Bijna alleen in dat gebied met weinig tot geen bereik. Prachtig weer. Veel mooie plaatjes geschoten. In Coramba getankt en door naar Coff Harbour. Daar dames gesproken, die buiten en koersbal competitie hadden zij noemden het bowl. Een klein stukje door het groen en je liep aan het strand. Heerlijke golven van de ene baai naar de andere gelopen via een wandelpad door het grasduin. Koffie op een resort gedronken, een stukje van de zee af. Teruglopend zag Kees twee keer een groene hagedis de bosjes inschieten. Bij een surfclub vis en chips voor Frieda en wijting voor Kees als lunch gegeten. Plannen gemaakt voor de komende tijd. We hebben al veel gezien. Top . Bankzaken gedaan en de Highway weer op gereden naar Red Rock. Op een afgelegen weg ligt Reflections Holiday Park een leuke camping. Het ligt aan twee grote stranden met rode rotsen er tussenin. Dit alles rustig bekeken. Schitterend.

1. Emmy:
    24 september 2019
    Goh jongens, ik zit zó te genieten van deze verhalen. Top!
  2. Carla:
    24 september 2019
    Mooi verslag en mooie foto's
  3. Nellie:
    24 september 2019
    Hartstikke leuk dat ik deelgenoot ben van jullie bijzondere reis. Enig wat een pmgeweldige foto's. Dit is genieten geblazen. Mooie tijd daar
  4. Thea:
    24 september 2019
    Wat maken jullie een prachtige reis! Geniet er samen van, wij genieten van jullie verhalen en foto's!
  5. Rita Willig:
    Geweldig,ik mag mee genieten
  6. Gerard:
    24 september 2019
    Mooi reisverslag. Leuk om op deze manier een beetje mee te reizen.
  7. Merle and Nick:
    25 september 2019
    Hope you both have a wonderful holiday your journey looks wonderful and fabulous photos will enjoy tracking your beautiful holiday will you both be coming to Perth it would have been nice to meet you both xxxx
  8. Ann Hunter:
    25 september 2019
    You have seen sooo much in the 6 days, photos really lovely and lots of memoriesxxx
  9. Piet:
    26 september 2019
    Jullie zijn liefdevol ontvangen bij Ann en Ross en Maria en Ron, en de kinderen.
    Mooie foto"s en zo bekend voor ons. Je voelt je er direct thuis.
    En ook lief dat berichtje van Nico en Merle.